Re: IPartners - problemy

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 18:15:17 MET DST

On Sun, 20 Jul 2003 20:22:16 +0000 (UTC), Mario <mario_at_mrs-net.eu.org> wrote:
> ciekawe jest to że łącze czasem chodzi naprawdę dobrze - ale tylko czasem
> niestety. Ni ezauważyłem analogi pracy łącza od np warunków atmosferycznych.
> Moim zdaniem nasze Aperto zapycha się co jakiś czas i to raczej ma wpływ na
> pingi rzędu 3 sekund i spadek ogólnej wydajności łącza.

Wiatr obrocil antene ? Jak mi drzewo uroslo to mialem identycznie - maly
abciazenie AP pingi genialne, trasfer etc. KTos sie dolaczal do AP albo
zaczynal go wykorzystywac - straty i koszmar.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        GG:2039793          fidor_at_pf.pl
I tried an internal modem, but it hurt when I walk.