Re: IPartners - problemy

Autor: Ed Colanski (ecolekWYRZUC_at_kiwi.pl)
Data: Sun 20 Jul 2003 - 13:12:12 MET DST

Mario wrote:

> Witam szanownych grupowiczów.
> Mam następujący problem - otóż łącze po WiFi (1Mb) od Internet Partners
> zachowuje się od jakiegoś czasu przygnębiająco. Ok. 10-15 razy dziennie
> pingi do różnych sitów i również do ich serwera rosną do 3 sekund. Ponad
> miesięczna walka z technikami nie dała rezultatu czy ktoś z Was ma podobne
> problemy??
> Dzięki za info

Pod terminem W-Fi masz zapewne na myśli łącze radiowe od GTS w
technologii Aperto...

Po nagłowkach widzę, że jesteś w zasięgu ich stacji w Pruszkowie. Jeśli
możesz to sprawdź sobie z dachu widok do ich stacji bazowej czy czasem
coś nie zaczęło przysłaniać Ci widoku. Mi się to zdarzyło. Też mam od
nich radyjko i nie narzekam, choć na drodze do ich stacji bazowej stoją
mi topole. Na wiosnę nieco robujniały i potrzebna była drobna korekta
ustawienia anteny.

Suma sumarum, sprawdź sam bądź poproś ich support o sprawdzenie obecnej
widoczności.

EC