Re: IPartners - problemy

Autor: Maciej Przybos (maciejp_at_interecho.com)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 18:15:25 MET DST

> No coż lepszej widoczności chyba nie można sobie wyobrazić odległość ok 5
km
> i nic nie stoi na przeszkodzie
> ciekawe jest to że łącze czasem chodzi naprawdę dobrze - ale tylko czasem
> niestety. Ni ezauważyłem analogi pracy łącza od np warunków
atmosferycznych.
> Moim zdaniem nasze Aperto zapycha się co jakiś czas i to raczej ma wpływ
na
> pingi rzędu 3 sekund i spadek ogólnej wydajności łącza.
Witam.

Ja mam podobne problemy z radiowka 4Mbit Crowleya, nie jest to Aperto a
LMDS ale zasada podobna.
Raz na jakis czas lacze przytyka sie niemilosiernie - przez godzine, dwie
pingi po 1-2sek, transfer zalosny itd., wiodocznosc do ich nadajnika
wzorowa. Dzwonie do nich, zatrzymuja usluge na doslownie sekunde i wszystko
wraca do normy. Nie jest to wina utraty parametrow radiowych bo to moga
sprawdzic. Mi to wyglada na trefny terminal radiowy (tzw. SAS), co prawda
byl juz wymieniany z tego powodu, ale bez zmian. U innych spisuja sie one
dobrze, u mnie glupieja, co ciekawe ten ktory byl niby trefny u innego
klienta chodzi OK. Czekam na nowszy firmware, moze on cos pomorze.

MAciej