Re: Firma ProNet z Lublina

Autor: wer (wercio_at_wp.tnijto.pl)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 18:15:57 MET DST

Przemyslaw Frasunek wrote:

> Zastanawiam sie, czy ktokolwiek z Was spotkal sie z podobnymi
> praktykami ze strony "powaznych" providerow. Jaka powinna byc reakcja
> w takim przypadku?

Olac goscia. Mialem kiedys weselsza rozmowe. W instytucie jednej z polskich
uczelni zajmowalem sie siecia. Mielismy lacze 10Mb/s do centrum
informatycznego. Przeszedl gosc z bardzo znanej firmy. I proponowal mi
zalozenie internetu. Modem 128Kb/s. Jak powiedzialem, ze mam lacze 10Mbit/s
to radosnie stwierdzil, to mozna postawic wiecej modemow. No comments.

wer