Re: 80.50.250.14 (13) blad czy zamierzone ?

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 16:17:02 MET

On Sun, 9 Feb 2003 10:34:25 +0000 (UTC) I had a dream that Adam Kułagowski <fidor_at_hoga.pl> wrote:
>Hmmm - ale po co. Nie prosciej rozdzielic klasy IP na dwa routery ?
>(chyba ze TPSA nie ma pojecia ile modemow ma na dany router)
>Zreszta w kazdej specyfikacji Cisco stoi ze dany router potrafi obsluzyc
>tyle a tyle pakietow na sekunde. Takie rozwizanie zmniejsza ta liczbe o
>dwa rzedy wielkosci. Po za tym bardzo ladnie rozwiazalo by to modyfikacja
>ttl'i w locie i obcianie ich do 2 (skoro to i tak ostatni hop to
>neostrady) Roboty niewiele a i ryzko zafloodowania jakby mniejsze. Tak na
>zdrowy chlopski rozum.

Hmmm... nie rozumiem. Ale jeśli masz dobre pomysły, to napisz jakieś RFC
albo zgłoś się do Cisco - zaprojektujesz nowy, odjechany ruter :)

A na poważnie - pętle to zerowe obciążenie rutera, a nie jakieś "kilka rzędów
wielkości". Po drugie nie można zmniejszać TTL - kto mi przeszkodzi mieć
na Neo+ 10 ruterów, a dopiero potem swojego PC?

Poza tym jakby TPSA zaczęła się bawić w modyfikacje przelatujących przez nią
pakietów (już się kiedyś bawiła, hehe), to wiesz, jakie by się tu głosy
sprzeciwu podniosły? :)

--
Grzegorz Janoszka
 www.consulta.pl		odpowiadając POPRAW adres