Re: jaki provider w krakowie?

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 16:17:38 MET

On Sat, 8 Feb 2003 08:45:22 +0000 (UTC), GTS Marketing <marketing_at_gts.pl>
wrote:

>[...]
>
>Ceny GTS urosły już chyba do rangi mitu... Zawsze warto sprawdzić stan aktualny zanim
>wypowie się taki pogląd.
>
>GTS IPartners
>Marketing Team

Brawa za reakcje na 'Glos Ludu' - TPSA nie zadaje sobie trudu sluchania
co mowi 'Lud' i to bez wzgledu na to czy jest to prawda czy nie.
No ale jak sie jest 'jedynie slusznym, narodowym itp' to pewnie pojawi
sie wkrotce ustawa o placeniu TPSA abonamentu bez wzgledu na to czy
korzysta sie z jej uslug czy nie - bo dlaczego TVP i Polskie Radio maja byc
jedynym beneficjentem 'narodowego monopolu'.
W koncu kazdy korzystajacy z mediow elektronicznych 'ociera sie' gdzies
tam po drodze o ukochana TPSA
Zycze powodzenia.