POLPAK -MULPAK

Autor: Wojciech Lewandowski (wojtek_at_aol.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 09:20:12 MET DST

od ponad miesiaca na laczu 2MB cir 16 pingi siegaja 1550 ms po jakichkolwiek
IP do swiata.
ja rozumiem problemy, nasycenie itd itp
ale po telefonie do Panienki z 0800 polpaku , ktora wymawia router tak jak
sie pisze uslyszalem ze admini powiedzieli , ze wszystko jest ok i mam 2 MB.
A to ze sa problemy to dlatego ze trunki w Lodzi sie zapchaly :)
Ja siedze w Olkuszu ok. 300 km od Lodzi i co mnie k... Lodz obchodzi skoro
lacze idzie do Katowic.
Rachuneczki oczywiscie w terminie przychodza na cale 2400 zl. Za to mam
srednio 30kb/s. Kiedys mialem 180kb/s na tym samym laczu.

Kupilem wiec BDI neti i co prawda za ponad 3400 zl mam lacze ale na
multitrace widac jak dziala szkielet neti. Pelne 200kb/s na pelnym
obciazeniu sieci lokalnej.

Jak to mozliwe ze teraz z neti mam pinga na router podlaczony do polpak ( na
ktorym nic obecnie juz nie ma i stoi jalowy) ponad 2000 ms?

Lacze z POLPAK mam od 5 lat, i z miesiaca na miesiac lacze pada na leb na
szyje.
Czy mam zrezygnowac z lacza i natychmiast na drugiej kartce zlecic
instalacje "nowego" polpaku zeby mnie traktowano tak jak traktuje obecnie
POLPAK "zoltodziobow" frame-relayowych?

Moze ktos ma jakis pomysl?

W.L
lewandowski_at_wojtek.pl

PS. przepraszam jesli slowo zoltodziob obraza kogokolwiek, ale jesli jakis
misiek osiedlowy dostaje do kaazy 256 k CIR i rozpoczal wlasnie
"dzialalnosc" providerska dla blokresow pod quaka a starzy, lojalni klienci
sa waleni przepchanymi trunkami w Lodzi czy innym Pcimiu Dolnym to chyba
mozna sie zdenerwowac.