Re: POLPAK -MULPAK

Autor: szomiz (szomiz_at_kocha.dostawac.reklamy.przez.net)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 16:11:26 MET DST

Użytkownik "Wojciech Lewandowski" <wojtek_at_aol.pl> napisał w wiadomości
> Lacze z POLPAK mam od 5 lat, i z miesiaca na miesiac lacze pada na leb na
> szyje.

No to albo masz pecha, albo ktos cie nie lubi.

Moze jestem nienormalny, ale widze roznice polpaka teraz i kilka lat temu.

Zarowno pod wzgledem osiagow lacza, jak i oblugi na ichnim 0-800

Dzisiaj na przyklad, cos zmulilo, kolo 22:00. Zadzwonilem, powiedzialem co
widze z wewnatrz i z zewnatrz. Po pietnastu minutach problem zanikl, po
kolejnych pietnastu zadzwonili z informacja ze jest ok i dlaczego byly
problemy (a byly u nich).

Pomijam to, ze jak sie dobrze usmiechnac, to w srodku nocy technicy polpaka
chca i moga zrestartowac szwankujaca polke sdi u mnie na wsi.

Moze ja jakis j...ty jestem. Ale uwazam ze w kwestii rozwiazywania problemow
polak na prawde sie stara i niezle mu to wychodzi.

szomiz

--
Kto pyta nie bladzi?
Kto pyta ten bladzi z innymi!