Re: POLPAK -MULPAK

Autor: Szymon (digi_at_ka.onet.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 08:34:01 MET DST

Zgadza się niestety , nie jesteś jedyny .... "stare" łącza polpaku działają
coraz gorzej , od 9-23 max 30 kb na laczu 2mb a w tym samym czasie np na neo
512 - 51 kb/s z tego samego ftp ... porazka , no nic wypada czekac na
konkurencje, mysle ze wtedy tpsa dopiero sie polapie i ci co nie dbaja o
klientow pojda z torbami gdyz (nie wiem czy o tym zapomnieli) to my klienci
ich utrzymujemy .. , czas pokaze , mysle ze narodowy operator szybciej cos z
tym problemem zrobi a jak nie to nie idzie do stu diablow :) z takimi
łączami ..

Szymon

Użytkownik "Wojciech Lewandowski" <wojtek_at_aol.pl> napisał w wiadomości
> od ponad miesiaca na laczu 2MB cir 16 pingi siegaja 1550 ms po
jakichkolwiek
> IP do swiata.
> ja rozumiem problemy, nasycenie itd itp
> ale po telefonie do Panienki z 0800 polpaku , ktora wymawia router tak jak
> sie pisze uslyszalem ze admini powiedzieli , ze wszystko jest ok i mam 2
MB.