Do innych posiadaczy Neo Plus

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 09:20:33 MET DST

Witajcie,

Mialem wyslac tego posta wczesniej ...ale kilkugodzinna awaria Neostrady
mi przeszkodzila.

Cos niedobrego dzieje sie ostatnio z moja Neostrada Plus. Czy u Was jest
to samo ?

W lipcu, gdy tylko Neostrada Plus ruszyla, dzialalo to bardzo roznie. No
ale nic dziwnego, w koncu byla ona nowym produktem itd. Pozniej sie
uspokoilo i przez kilka miesiecy dzialalo - przynajmniej u mnie -
naprawde bardzo przyzwoicie. Od okolo trzech tygodni prawie nigdy nie
udaje sie nawiazac polaczenia za pierwszym razem. Tzn. dochodzi do
autentykacji i teoretycznie polaczenie jest, adres zostaje
przydzielony....ale przy probie nawiazania jakiegokolwiek polaczenia
TCP/IP ze swiatem (nieistotne czy bezposrednio czy przez DNS), np.
wpisania adresu do przegladarki - polaczenie ...znika. Tak jest w 70%
przypadkow. Co ciekawe, brama odpowiada zazwyczaj przez chwile na pingi
....az po kilku sekundach polaczenie zniknie samo badz w wyniku proby
uzyskania polaczenia z adresem zewnetrznym. Reszta przypadkow obejmuje
sytuacje gdy polaczenie (reprezentowane przez ikone polaczenia w W2K i fakt
przypisania adresu IP) caly czas jest ....ale faktycznej lacznosci ze swiatem - brak !.
Tzn. na pingi zazwyczaj odpowiada sama brama (ale tez nie zawsze). Zazwyczaj
dzialajace polaczenie nawiazuje za 3-4 razem. Ostatnio srednio 2 razy na dzien polacznie
zamiera i trzeba restartowac cala tepsowska aparature jak i komputer (ktory przy kazdej
probie ponownego polaczenia stwierdza blad dial-up nr 691 - autentykacja). Te same
problemy mam pod W2K (RASPPPOE) jak i MacOs'em (MacPoET), problem nie lezy
raczej po mojej stronie. Czy u Was tez sie tak pogorszylo ?

Pozdrawiam,
Wojtek