Re: Internet w okolicach Piaseczna DLUGIE!

Autor: Marcin Krukiewicz (kruku_at_belar.mtl.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 09:19:41 MET DST

(ciach)

> I tu mam do czytających me wypociny jeszcze ludzi pytanie.
> Mając SDI mogłem sobie spoko komfortowo grać w Counter Strike po necie.
> Po przejściu na Neo+ (i po tej nieszczęsnej awarii sieci) mam praktycznie
na
> każdym serwerze duże opóźnienia, choke i loss.
> Czy to może być związane z tą awarią sieci czy to wina mojego Neo+ czy
może
> na wszystkich Neo+ jest taki syf.

straszną katorgę mają niektórzy z tą neostradą. we wrocku (śródmieście)
podłączyli mi w dwa tygodnie po złożeniu zamówienia bez żadnych interwencji
i problemów. już miesiąc działa regulaminowo (wyłączywszy jednonocną awarię
autoryzacji), transfer jaki ma być, pingi do polpakowego serwera CSa podobne
jak przy SDI, bardzo stabilnie -- 40-60.

rad nie rad muszę pochwalić ciocię tepsę, przynajmniej jeśli chodzi o neo..
zwłaszcza że wcześniej katowałem dialnet na modemie.

pzdr
kruku