Re: Internet w Rybniku.

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (michwita_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 09:21:23 MET DST

Użytkownik "Pahonophelia" <halabanaha_at_amtrak.com> napisał:

> 90 zl maja Ci doplacac, zebys korzystal z ICH uslugi??
> ehhh
> wiem, ze to nie fair, ale nie zyjmy zludzeniami

W pobliskich blokach ludzie płacą 40-50 zł abonamentu miesięcznie.
Może się mylę, ale myślę, że dostarczanie internetu do kilkunastu mieszkań w
bloku i do kilkunastu domów kosztuje tyle samo. Jestem świadom tego, że
opłata instalacyjna w bloku jest/powinna być proporcjonalnie mniejsza od
instalacji sieci w domu jednorodzinnym i od nikogo nie chcę, żeby ciągnął
kilkaset metrów kabla na swój koszt.

Michał
(chyba mam już dobre kodowanie?)