Re: faktura.. Neostrada ??

Autor: Sebastian Maliszczak (Sebastian.Maliszczak_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 09:40:24 MET DST

krzyss wrote:

> Bo maja burd... w systemie, ja dostalem 18 sierpnia rachunek na neo
> zwykle mimo ze od 1 sierpnia mam umowe na neo+ ... dzis bylem w BOKu i
> mi to anulowali... ale ogolnie usluga neo to wielkie posmiewisko...
> nigdzie nie montuja w terminie i ciagle olewaja klientow...

Dokladnie, maja tam burd^D^D^Dalagan niewaski. Mi na poczatku przy
starej neostradzie dali zepsuty modem (samoinstalacja) reklamowalem i po
3 miesiacach uznali reklamacje i anulowali 3 dni przez ktora faktycznie
nie mialem sieci, ale dodali z glowy 3 dni, umowa byla podpisana 29 taka
data jest na umowie, a oni wystawili fakture na 26. Potem 29 Lipca
przeszedlem na Neo+ i oczywiscie faktura przyszla za stara Neo i trzeba
bylo jechac korygowac. Jednym slowem odkad mam Neo to nie bylo miesiaca
zeby nie trzeba bylo jechac do BOKu i wyjasniac, powoli mam tego dosc.

--
Sebastian.Maliszczak_at_cyfronet.krakow.pl