Re: Lista polskich "open proxy" (glownie SDI)

Autor: Asia Jedrychowska (asia_at_asiaczek.net)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 01:12:36 MET DST

In pl.news.mordplik pix <pix505_at_wp.pl> wrote:

> Czyli "udostępnia zasoby", a o tym była mowa.

Nie, to był mój skrót myślowy, szło mi nie o udostępnianie zasobów
dyskowych komputera, lecz zasobów sieciowych poprzez łącze, do jakiego
jest wpięty. myślałam, że to logiczne, ale widać trzeba kawę na ławę.

> Nie wnikając w samą treść umowy SDI napisałem co myślę o tej propozycji -

to juz nie gardłuj tyle, bo chyba polimeryzujesz z samym sobą.

a.

--
and the things you can't rememeber
tell the things you can't forget