Re: Sferia - cala prawda

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 01:12:32 MET DST

futszaK <futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> wrote in

> port zarowno w komputerze jak i w terminalu musi obslugiwac szybsze
> niz 115200, jak jeden z nich jest wolnijszy to cale lacze ma predkosc
> rowna temu wolniejszemu, a jak po stronie terminala jest 115200 to i
> tak wiecej jak 115200 nie wyciagniesz

przeciesz to logiczne :) , tyle ze myslalem ze ten LG MA szybsze porty, ale
nic o nim nie moge znalesc , zero specyfikacji poza tym co bylo w pudelku

> masz juz antene zwenetrzna kierunkowa ???

nie i jest chyba niepotrzebna , sygnal mam caly czas, inna sprawa ze teraz
sie zaczeli bawic w ograniczanie transferu :) jusz sie nie da wysycic na
10KB/s , czasem jest tylko 1KB/s czasem nawet 1kbit/s :/

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P