Re: Lista polskich "open proxy" (glownie SDI)

Autor: pix (pix505_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 14:37:49 MET DST

Użytkownik <marekmSPAM_at_amelek.gda.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko zależy od tego, _jakie_ zasoby - proxy to możliwość praktycznie
> anonimowego łączenia się gdziekolwiek i związanych z tym różnych nadużyć,
> na odpowiedzialność właściciela serwerka.

Zgadza się - to oczywiste.

> Serwerek www odpowiednio
> zabezpieczony nie daje takiej możliwości - tylko udostępnia znajdujące
> się tam pliki, czego nie da się raczej wykorzystać do spamowania...

Czyli "udostępnia zasoby", a o tym była mowa.

> : Tak więc chyba trzeba poszukać jakiegoś innego sposobu :-)
>
> Nie, chyba trzeba czasem trochę pomyśleć ;-)

No a czasem jeszcze przed napisaniem riposty trzeba przeczytać wątek ;-)
Mój post stanowił reakcję na nastepującą wypowiedź:

"Można to ewentualnie podciągnąć pod zakaz udostępniania zasobów obcym...
Co o tym myślicie?"

Nie wnikając w samą treść umowy SDI napisałem co myślę o tej propozycji -
mianowicie
to, że pod takie sformułowanie można podciągnąć praktycznie wszystko.
Jako prosty przykład podałem właśnie serwerek www, gdyż ewidentnie
"udostępnia
swoje zasoby obcym".
Tak więc swoje zdanie podtrzymuję - nie tędy droga.

Pix