Re: Lista polskich "open proxy" (glownie SDI)

Autor: pix (pix505_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 15:13:01 MET DST

Użytkownik "Asia Jedrychowska" <asia_at_asiaczek.net> napisał w wiadomości

> Nie, to był mój skrót myślowy, szło mi nie o udostępnianie zasobów
> dyskowych komputera, lecz zasobów sieciowych poprzez łącze, do jakiego
> jest wpięty. myślałam, że to logiczne, ale widać trzeba kawę na ławę.

Zdaje się, że różne propozycje po to przedstawia się pod publiczną dyskusję
aby wspólnie znaleźć ich silne i słabe strony.
Jeśli takie słabe punkty się znajdą, to należy je po prostu wyeliminować
(jeśli
to możliwe), a nie unosić się ambicją.

> to juz nie gardłuj tyle, bo chyba polimeryzujesz z samym sobą.

Dzięki za uprzejmość - ja wcale nie chciałem Cię urazić.
Trochę rozumiem rozżalenie, że Twój pomysł nie wzbudził powszechnego
aplauzu,
ale IMHO to nie jest jednak usprawiedliwienie do takiej agresji ;-)

BTW - przed pisaniem złośliwości przeczytaj kontekst.

pzd.Pix