Re: oszustwo (?!?!)

Autor: usun.skrzyp_at_hot.pl
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:47:41 MET DST

xyzxyz_at_NOSPAM.gazeta.pl (Tomek) wrote in <ajurrp$g62$1_at_news.gazeta.pl>:

/ciach.../

>Chcialem sie zapytac czy w
>SDI (tpsa) tez jes praktykowany taki sposob ograniczania transferow ???

Poki co - nie jest. I chyba raczej nie bedzie.

>Troche mnie to zaniepokoilo, bo w Kazaa sciagam od zawsze z predkoscia nie
>przekraczajaca 12 kb/s, ale nie wiem, moze to wina tego od kogo sciagam, bo
>ludzie ode mnie sciagaja czasem z 20, 30 kb/s.

Zakladam, ze mimo iz piszesz te jednostki uzywajac malej literki,
to chodzi Ci jednak o kilobajty na sekunde (kB/s).

Jesli tak (a swojego SDI nie dzielisz w np. sieci osiedlowej) - to o czym
piszesz nie jest mozliwe. W koncu Twoje SDI to 115,2 kbps czyli max. ok 14
kB/s (posiadaczy SDI prosze o nierozpoczynanie dyskusji i wyliczen, ze nie
14 tylko ilestam - podaje w przyblizeniu) - zarowno jesli chodzi o
sciaganie jak i wysylanie.

Tak wiec nie mozesz wysylac szybciej niz wynosi ograniczenie lacza. Kazaa
przy wysylaniu plikow podaje czasem dziwna, wysoka predkosc transmisji
- prawdopodobnie calkowita predkosc z jaka dana osoba sciaga od Ciebie
plik. Czyli jesli sciagalaby w sumie z trzech zrodel - ode mnie (15 kB/s),
od Ciebie (12 kB/s) i od jakiegos modemowca (3 kB/s) to nam wszystkim
mogloby sie pokazac 30 kB/s. Dzieje sie tak bardzo rzadko - prawdpopodobnie
jest to jakis blad w Kazaa 1.7.1. A byc moze zwykly blad pomiaru - wiec nie
powinienes sie tym sugerowac...

Pozdrawiam,
Wojtek