Re: Sferia - cala prawda

Autor: rasz (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:48:14 MET DST

"Maciej Bebenek" <maciej_at_USUN.TO.komorka.org> wrote in

> Nie - ani NMT ani GSM. I ni ema tez technologii 430 MHz :-)
> Wez sobie jakas madra ksiazke i poczytaj o CDMA.

teraz juz wiem , na szczescie nie od dzis wiadomo ze jestem podsmiardujacym
trolem madrala :P, CDMA faktycznie :), malo o tym info jest, o tym
konkretnym terminalu ledwo 3 wzmianki znalazlem i zero informacji o jakichs
opcjach (ala konfiguracja przez rs)

> PS. A z ta Rumunia i 19,200 to juz poszedles na calego...

moge to wykopac, taki tekst byl na www.LG :) powaga, cos ala 'w zwiazku z
rosnacym zastosowaniem ta technologia w Ruminii i krajach jej sasiadujacych
LG ma przyjemnosc zaprezentowac nowe modele LST-200 oraz 250' :)
z 19.200 to zmyla faktycznie , ajm lame.

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
   http://top.gry-online.pl/