Re: radiodostęp w Bydgoszczy

Autor: ArG (gorsky_at_go2.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 22:36:05 MET DST

Użytkownik "Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl> napisał w wiadomości
> Ja myślę, że nie masz za co przepraszać.
> Doszło do paradoksalnej sytuacji, gdy "frajerzy" oferujący dostęp po
liniach
> dzierżawionych od kilku miesięcy stoją w miejscu, zaś jak grzyby po
deszczu
> wyrastają firmy oferujące dostęp po 2.4GHz na osiedlach, które świetnie
> prosperują.
To fakt - w Bydgoszczy dajmy na to - na pytanie u możliwość dzirżawy łącza
providerzy odpowiadają: tak ale tylko z Elnetem (a ten ma okablowaną tylko
część miasta) - wtedy jedyną alternatywą jest 2,4 Ghz (choć to nielegalne).
Druga sprawą jest to, że jeżeli ktoś nieświadomy zapłaci za łącze na
,4Ghz - to moze nieźle kasy stracić jak URT się obudzi.
Według mnie w tej sytuacji takie firmy jak Pro-Futuro, mają duże pole do
popisu, tylko czy będą chciały zainwestować skoro mamy recesję?

Pozdr.
Arek