Re: radiodostęp w Bydgoszczy

Autor: Leszek Olszewski (rewt_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 09:53:47 MET DST

In article <ac8tug$3js$1_at_news.tpi.pl>, gorsky_at_go2.pl says...

> Użytkownik "Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl> napisał w wiadomości
> liniach
> deszczu
> To fakt - w Bydgoszczy dajmy na to - na pytanie u możliwość dzirżawy łącza
> providerzy odpowiadają: tak ale tylko z Elnetem (a ten ma okablowaną tylko
> część miasta) - wtedy jedyną alternatywą jest 2,4 Ghz (choć to nielegalne).
> Druga sprawą jest to, że jeżeli ktoś nieświadomy zapłaci za łącze na
> ,4Ghz - to moze nieźle kasy stracić jak URT się obudzi.
> Według mnie w tej sytuacji takie firmy jak Pro-Futuro, mają duże pole do
> [...]

To nie jest kwestia recesji a wielkosci rynku - sprzed na 20kilka GHz
ktorego uzywa Futuro czy Crowley kosztuje straszne pieniadze i oplaca
sie go stawiac tylko w obszarach o naprawde wielkim zageszczeniu.

Z drugiej strony poraza lekkomyslnosc kogos kto jako ISP oferuje bez
pozwolenia lacza na 2.4GHz. Ukazuje to tez jego stosunek do klienta.

Leszek

Ps. Elnet dzierzawi miedz? Bo np. Netia juz na jesieni zeszlego roku
zaprzestala.