Re: radiodostęp w Bydgoszczy

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 23:40:05 MET DST

Użytkownik "Leszek Olszewski" <rewt_at_f2virt.onet.pl> napisał w wiadomości

> I pewnie nie maja pozwolenia.
>
> Leszek
>
> Sorry ale nie moglem sie powstrzymac.

Ja myślę, że nie masz za co przepraszać.
Doszło do paradoksalnej sytuacji, gdy "frajerzy" oferujący dostęp po liniach
dzierżawionych od kilku miesięcy stoją w miejscu, zaś jak grzyby po deszczu
wyrastają firmy oferujące dostęp po 2.4GHz na osiedlach, które świetnie
prosperują.
Dochodzi do takich absurdów, że w czasie mojej wizyty w firmie Action -
dystrybutora m.in. rozwiązań tego typu - pan handlowiec, którego zagadnąłem
o szczególy techniczne i formalne tych rozwiązań odpowiedział mi (nie
przerywając sobie jedzenia): Panie, najwięksi providerzy w Krakowie tego
używają, to co się pan przejmujesz !
Czyli najwięksi to nie ci, o których myślałem...Paranoja

pozdrawiam,
Z#