Re: radiodostęp w Bydgoszczy

Autor: Zeus (mwalczuk_at_wp.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 10:54:17 MET DST

"ArG" <gorsky_at_go2.pl> wrote in news:ac8tug$3js$1_at_news.tpi.pl:

> To fakt - w Bydgoszczy dajmy na to - na pytanie u możliwość dzirżawy
> łącza providerzy odpowiadają: tak ale tylko z Elnetem (a ten ma
> okablowaną tylko część miasta) - wtedy jedyną alternatywą jest 2,4 Ghz
> (choć to nielegalne). Druga sprawą jest to, że jeżeli ktoś nieświadomy
> zapłaci za łącze na ,4Ghz - to moze nieźle kasy stracić jak URT się
> obudzi. Według mnie w tej sytuacji takie firmy jak Pro-Futuro, mają
> duże pole do popisu, tylko czy będą chciały zainwestować skoro mamy
> recesję?

URTiP sie podobno obudzil - doszly mnie sluchy, ze w okolicach Lodzi juz
zaczely sie kontrole urzadzen.
W Bydgoszczy juz Formus probowal dzialac, skonczylo sie na szumnych
zapowiedziach. Osobiscie watpie czy komukolwiek oplaci sie postawic tam
siec LMDS, chyba nalezy poczekac na uwolnienie 2,4 i 5,8 GHz. Wtedy
mozna bedzie bez obaw podlaczyc sie do operatorow, ktorzy zaczna legalnie
dzialac w tych pasmach.

--
Pozdrawiam
    	    	Zeus