Re: Jak to sie TPSA zmienila

Autor: Dwach (dwach_at_infinity.net.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 22:07:31 MET DST


dzwon do regionalnego biura obslugi abonenta, jest w kazdym bylym miescie
wojewodzkim, mowisz jaki masz problem, mowisz kto Cie olewal (musisz znac
nazwiska) i sprawa jest zalatwiona a winni ponosza konsekwencje

powaznie, mialem podobna sytuacje w gdansku, babke wywali z lokalnego NOKu
(tam teraz w TPSA czekaja zeby tylko kogos wylac bo w wakacje maja byc
grupowe zwolnienia), sprawa sie wyjasnila a ja bylem zadowolony

niestety tu trzeba odrobine tzw. "wkurwu" zeby cos w TPSA zalatwic, bo jak
bedziesz sobie dzwonil to... nabijesz sobie jedynie impulsow

d.

Uzytkownik "Tomasz Jarzynka" <tomee_at_CUT-THIS.cpi.pl> napisal w wiadomosci
news:4382174.7oHOXVhuCW_at_arista.cpi.pl...
> Od paru miesiecy mam Neostrade. W sobote padlo mi lacze. Modem
> zachowuje sie mniej wiecej tak, jakby sie przegrzewal. Po pewnym
> czasie, o ile w ogole sie zsynchronizuje, wszelkie oznaki zycia
> lacznie z lampkami ustaja. Zadzwonilem do infolinii, co z tym
> fantem zrobic. Po paru minutach odpowiedzi na pytania w stylu
> 'czy restartowal Pan komputer?' 'a moze to wlacznik z tylu
> terminala?' Pan dal za wygrana i wyslal reklamacje, mowiac mi,
> ze moze dzis jeszcze kogos w swoim BOK od Neo zastane. Byla
> sobota wiec jasne, ze nikt nie odebral, zaczalem dobijac sie
> w poniedzialek, za kazdym razem z tym samym skutkiem - glucho.
> W koncu dzis, czyli w czwartek, zadzwonilem prosto do BOK i
> poprosilem pania, zeby poszla do tego zakichanego pokoju i
> dala mi do telefonu kogos od Neostrady. Pracownicy oczywiscie
> tam sa, tylko widocznie im sie telefonow odbierac nie chce, no
> bo po co? Dowiedzialem sie, ze "jest duzo chetnych" i dlatego
> mam czekac cierpliwie. Minelo 6 dni od awarii, nikt do mnie nie
> dzwonil, numeru do technika nie dostalem, nic sie nie dowiedzialem,
> lacza nie ma, sama radosc. Jak mi jeszcze ktos bedzie probowal
> wmowic, ze w TPSA cokolwiek sie zmieni, to go wysmieje. Moze
> jak w koncu zaczna miec straty i personel zrozumie, ze to nie
> Abonenci sa dla nich, tylko odwrotnie...
>
> --
> tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
>
> "All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound?"



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:58:56 MET DST