Re: Jak to sie TPSA zmienila

Autor: Marek Wodzinski (majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to)
Data: Fri 10 May 2002 - 15:52:18 MET DST

On Fri, 10 May 2002, Przemyslaw F. wrote:

> Uzytkownik "Tomasz Jarzynka" <tomee_at_CUT-THIS.cpi.pl> napisal w wiadomosci

> obchodzi?"),
> Nie sadze zeby jedna :)
> To po pierwsze pozatem polpak nie ma nic wspolnego z neo i sdi moze tylko ze
> dziala na ich laczach :)
> A co do obslugi klienta naucz sie jednego idz do boku i zroob dym moment cie
> obnsluza :)

do boku?
we Wroclawiu najwiekszy bok na Purkyniego jest otwarty od 8 do 14, tylko w
srode do 17.
to jest bok?
ludzie sie musza zwalniac z pracy, zeby cokolwiek zalatwic.
a jak wyglada jeden dzien, kiedy jest dluzej otwarte, to chyba latwo sobie
wyobrazic...

pozdrawiam/regards

majek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg