Re: Kiedy ktoś zrobi porządek

Autor: Krzysztof Zietara (tarhim_at_studio.net.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 17:03:14 MET DST

On Tue, 7 May 2002 21:58:21 +0000 (UTC), Robert wrote:

> mnie
>
> To nie jest świadczenie usługi.

O, popatrz. IRCnet IMO też nie jest usługą w rozumieniu handlowym. A w
sieciowym to i moje psztymucle by były.

> Wyimaginuj sobie, że np. taka TPSA odcina część userów od netu. Według tego
> co piszesz to przecież może. W końcu to jej łącza i jej sieć dostępowa.
> Prawda ?

A bo to raz... Zwinąć te łącza też może. Zresztą TPSA jest bardziej
skomplikowanym przypadkiem, bo to były monopol państwowy regulowany
ustawowo. IRCnet nie był ani jednym ani drugim.

> To jedna sprawa. A druga to czyste chamstwo operatorów. Jak można
> człowiekowi napisać, że "nie jesteśmy związani żadnym układem ..." itd.a

Chamstwa to ja tam nie widzę. Pewną obcesowość, owszem.

> A tak BTW: co to są psztymucyle ? Da się to to zjeść ? :)

W wiesz, nie pamiętam co to jest :)

> pozdr. Robert

Tarhimdugurth

--
                 If all goes well, you've overlooked something!