Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?

Autor: Robert (rr4_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 23:58:21 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Zietara" <tarhim_at_studio.net.pl> napisał w wiadomości

> Czy sugerujesz, że jeżeli prowadzę stronę o hodowli psztymucli i nie jest
> ona dostępna dla ludzi wchodzących z nieparzystych IP (bo takie mam hopla
> artystyczne, nieparzyste IP źle wyglądają w statystykach), to ktoś może
mnie
> za to pozwać? Jeżeli nie, wytłumacz dlaczego ircnet ma być inaczej
> traktowany.

To nie jest świadczenie usługi.
Wyimaginuj sobie, że np. taka TPSA odcina część userów od netu. Według tego
co piszesz to przecież może. W końcu to jej łącza i jej sieć dostępowa.
Prawda ?

To jedna sprawa. A druga to czyste chamstwo operatorów. Jak można
człowiekowi napisać, że "nie jesteśmy związani żadnym układem ..." itd. W
sumie cały ten IRCnet mało mnie interesuje - nigdy nie korzystałem i pewnie
nigdy nie będę. Drażni mnie tylko sposób podejścia Wielce Szanownych
Operatorów tegoż.

A tak BTW: co to są psztymucyle ? Da się to to zjeść ? :)

pozdr. Robert