Re: A propos cen Neo.

Autor: Jarek Zgoda (jzgoda_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 17:01:44 MET DST

Czapla <czapla_at_megapolis.pl> napisał(a):

> oj... ta TPSA.. Czy ty Jarek tez jest z okolic Otwocka ?? Bo ja od mojego
> BOK nie otrzymalem zadnego pisma typu "..brak mozliwosci...". Ani ja nie
> dostalem ani 18 innych osob z sposrod tych 200 ktore oczekuje :( . Moze to
> dobrze moze zle. Pare tygodniu temu napisal list do dyrektora TPSA w
> Warszawie. Wczoraj dostalem odpowiedz w ktorej jest napisane "... usluga SDI
> bedzie dostepna w Pana rejonie w drugiej polowie b.r. ... " Ciesze sie...
> ale jakos do konca nie wierze slowom Pana dyrektora? Czy wy byscie uwierzyli
> [...]

Nie, nie z okolic Otwocka. Z samiuteńkiego centrum Wołomina.
W sumie i tak masz lepiej, bo przyjamniej jakić officjał podał Ci jakiś
termin - u mnie nawet słowem nie pisnęli, tylko nieofficjalnie pani w BOK-u
coś napomknęła, że "może w 2-gim półroczu..." i że "mam szczęście, że jestem
na światłowodzie".

Zdrówko
Jarek Zgoda