Re: Kiedy ktoś zrobi

Autor: Kaktus (kaktus_at_fribsda.net.pulawy.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 23:59:42 MET DST

W artykule <ab8m07$rvd$1_at_news.tpi.pl> Aguirre napisał(a):

> Nie - dlaczego ? Edukacja to jedna z najsensowniejszych
> inwestycji realizowanych przez budżet państwa.
> Co więcej - nie sadzę, aby koszty utrzymania IRC-a w jakis
> znaczacy sposób uszczuplały tę pulę - chodzi mi jednak o zasady.
> Obecnie z funduszy przeznaczonych na naukę finansowana jest
> w sposób niejawny działalnosć serwisu o charakterze rozrywkowym.

hmm... to moze zabronmy uruchamiac na serwerach uczelnianych _jakich kolwiek_
procesow, bo jeszcze sie okaze, ze sa one potajemnie wykorzystywane przez
osoby je uruchamiajace do celow niekoniecznie zwiazanych z edukacja.
czy jesli posiadacz konta na serwie uczelnianym odpala np. slrn do czytania
newsow _nie ziwazanych_ z jego edukacja to czy _moze_ to robic na serwie
uczelnianym czy moze powinien kupic konto u komercyjnego dostawcy?
odpowiedz sobje na jedno pytanie: po co daje sie konta shell studentom i
pracownikom wyzszych uczelni...

> A co tu udowadniać ? Jesli główne serwery IRC w Polsce
> sa urzadzeniami będacymi własnoscia uczelni a działalnosć
> uczelni jest finansowana głównie z budżetu (KBN ?) to w
> jakims stopniu kupione zostały za moje podatki. Z tego
> samego zródła opłacane sa łacza oraz pensje administratorów.

hmm... a jesli sa dotacje na sprzet z zagranicy? to czy mozna na tym
sprzecie odpalac ircd lub podobne procesy czy nie?

patrz wyzej

--
pozdr.
K.