Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Jarek Hirny (jarekhirny_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 17:11:22 MET DST

I stało się tak, że Moi napisał(a):

> Guano prawda, ze poniewaz niejaki TS zajal sie organizowaniem
> hierarchii pl.* w czasach, kiedy wiekszosc ludzi myslala, ze siec
> telekomunikacyjna sluzy wylacznie do dzwonienia na zegarynke,
> to oznacza wprost, ze hierarchia ta jest _Jego_.

A w którym momencie przestała być jego i z jakiej racji, bo nie zrozumiałem
tego jednak?

> Dlaczego inni potrafia tchnac odrobine porzadku w to co robia,
> my zas ograniczamy sie do mniej lub bardziej (rzadko) dowcipnych
> odpowiedzi na posty: "Co z moim RFD?"; "Kiedy bedzie CFV?"

Czekaj, a czemu zakładasz, że jest jakakolwiek anarchia? Grupy tworzone są,
reguły ku temu są określone jasno i klarownie, gdyż też nie rozumiem w czym
opis na...

> http://www.panix.com/~kingdon/us-create.html
> lub, np. tak:
> http://www.eyrie.org/~eagle/faqs/big-eight.html

...www.usenet.pl ustępuje wyżej wspomnianym. (BTW, według serwerów, z
których korzystam, w hierarchii us. jest niecałe czterdzieści grup; być
może jestem oszukiwany, ale w porównaniu z >200 grupami w pl.* wahałbym się
przytaczać taki przykład. Zresztą, groups.google.com to potwierdza.
Znalazłem także niejedno RFD, które na us.config było omówione, ale nie
doczekało się CFV).

> Ale widocznie nie chcemy zasad, a bardziej bawia nas posty
> o jakze inspirujacych do idiotycznych odpowiedzi tytulach:
> "Czy TS jest botem?"; "Czy TS istnieje - pytam powaznie?";
> etc.

Wiesz. Odsyłanie po raz setny czy tysięczny do danej strony bądź FAQ-a może
się w pewnym momencie znudzić. A gros pytań się właśnie do tego sprowadza.
Tym bardziej, że sensownych, dopracowanych i omówionych do końca RFD jakoś
nie stwierdzam na nowych-grupach w masowych ilościach.

> sie do roboty. Bo to juz nie tylko banda luserow z roku zerowego,
> ktora dopadla kompow na pracowni i w przerwach w Quake'u
> chce pobluzgac na IRCu i rzucic pare postoof na jusenet.
>
> Troche za duzo luzactwa jak na najbardziej aktywna na swiecie
> narodowa hierarchie newsowa.

Luzactwa? Nie nasza wina, że na grupę przychodzą takie propozycje jak
pl.balu czy pl.nieruchomosci. I, co gorsza, ich autorzy dość zapalczywie
się o nie kłócą, nie mając zupełnie racji, wzbudzając radość i uciechę
wśród swoich kontrdyskutantów. A dlaczego te grupy nie mają szans jest
zupełnie ściśle i nieluzacko opisane w paru miejscach.

--
Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666