Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?

Autor: Tomasz Wroblewski (avis_at_SPAM-WON-pac.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 01:16:10 MET DST

"Krzysztof Zietara" <tarhim_at_studio.net.pl> naprodukował(a) co następuje:
> Czy sugerujesz, że jeżeli prowadzę stronę o hodowli psztymucli i nie
jest
> ona dostępna dla ludzi wchodzących z nieparzystych IP (bo takie mam
hopla
> artystyczne, nieparzyste IP źle wyglądają w statystykach), to ktoś może
mnie
> za to pozwać?
A co powiesz na blokadę nieparzystych IP na usenecie? Albo NASK delegujący
domeny w/g tych kryteriów?

> Jeżeli nie, wytłumacz dlaczego ircnet ma być inaczej traktowany.
Wydaje mi się, że głównym powodem mogłoby być rozpowszechnienie ircnetu -
stał się on dla wielu ludzi bardzo ważną usługą internetową. Dlatego
uważam, że nikt nie powinien zostać pozbawiony dostępu do niego z powodu
czyjegoś "widzimisie".

To tak ogólnie. Inna kwestia, że ircopi muszą się sporo namęczyć aby
utrzymać sieć w porządnym stanie - botnety, klony, ataki DoS. Mają też
prawo stracić cieprliwość...

Avis