Re: Ruch niechciany a taryfikacja (bylo: PLC - internert z gniazdka ROFL)

Autor: Mr.FX (mrfx_at_clan.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 21:14:41 MET

[...]
>Wbrew pozorom jest calkiem dobry pomysl, ludzie zaczeliby szanowac
>przepustowosc :)

Ja z kolei nie jestem pewny czy zaczeliby szanować providera,
który kazałby sobie płacić za maile rozsyłane przez wirusy,
lub za SPAM... Mnie się wydaje, że do zapewnienia odpowiedniej
jakości łącz powinny służyć rozwiązania typu QoS/CBQ itp...
a nie wprowadzanie płatności za ilość przesyłanych danych lub
ograniczenia w tym zakresie.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]