Re: Ruch niechciany a taryfikacja (bylo: PLC - internert z gniazdka ROFL)

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 21:14:35 MET

Marek Moskal napisał/a:

> Wbrew pozorom jest calkiem dobry pomysl, ludzie zaczeliby szanowac
> przepustowosc :)

Jest jeden problem, ludzie nie chca szanowac przepustowosci, i
zostawia swoje pieniadze u tego kto im nie bedzie kazal tego robic, u
firmy ktora bedzie tak dzialac iz jej klienci nie beda musieli
"szanowac" lacz za ktore placa, mysle iz to ten ktos zostanie na
rynku a nie firmy z szacunkiem dla przepustowosci. Chcialbym w tym
miejscu przypomniec iz hasla "850 MB wystarczy kazdemu" byly juz
przerabiane.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl