Re: A może Neostradą?

Autor: Roman Trylski (tryllu_at_post.plWYTNIJTO)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 16:14:41 MET

> instalacyjną ok. 500 zł). Jak to mi się sprawdzi, oczywiście natychmiast
rezygnuję z neostrady, bo ta cena jest chora.

Wszystko super. A opłata karna za rezygnację? Trzy miesięczne abonamenty
czyli 800PLN.
Umowę najwcześniej mogłeś podpisać pod koniec września, więc okres
"ochronny" kończy Ci się najwcześniej za 7 miesięcy... Ja miałem również
taki dylemat. Do bloku (również centrum Wawy) miał wejść AsterCity.
Zapowiadali na koniec 2001 roku. Nie instalowałem dlatego Neo, bo czekałem.
W grudniu okazało się (po raz kolejny), że z AC nici - wtedy zainstalowałem
sobie Neo i .. żałuję czekałem od początku października i wydawałem kasę na
dialup w internetii.
Jeśli pod koniec roku wejdzie AC, to zmienie na AC, ale nic na siłę.

RT