Re: A może Neostradą?

Autor: Roman Trylski (tryllu_at_post.plWYTNIJTO)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 16:14:35 MET

> A czy nie jest tak, że jeżeli ci instalują Neo, to znaczy, że nie
instalują
> SDI? Mi się wydaje, że tam gdzie jest dostęp do Neo, automatycznie nie ma
> dostępu do SDI.

To zależy tylko i wyłącznie od widzimisię "władców" centrali. Jeśli masz
znajomości nie ma problemu, jeśli szefostwo ma sprzęt do SDI to instaluje,
jeśli nie chce - nigdy nie zainstalujesz. Po prostu są miejsca w Polsce
gdzie można mieć SDI albo Neo, a gdzie indziej można mieć tylko Neo, albo
tylko SDI.

RT