Ftp Down

Autor: Ravcik (ravcik_at_go2.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 16:14:59 MET

Jestem użytkownikiem pewnej sieci ( www. galileusz.pl ) w mieście Bytom.
Od prawie miesiąca mam problem dostać się na większość ftp-ów. ! ( oprócz
ftp-a naszej sieci )
Przy pingu czy tracercie ping zatrzymuje się bądź nie odpowiada, więc pytam
się was szanownych "postowiczów" co może być przyczyną ?
Z góry chciałbym zaznaczyc iż nie jest to wina mojej sieci ponieważ,
przynajmniej tak twierdzi admin że u nas w sieci jest wszystko okay,nie ma
żadnego blokownia ip czy ftp,a adresy na które próbuje się dostać tesh
działają 24 h / dobę . !!!! ( bo gadam z adminami tychże ftpów i oni też nie
dali mi żadnego bana ani kicka ) !!!

prosze o odpowiedź !!!!!