Re: A możeNeostradą?

Autor: Bartek (bede_at_nospam.flashmaster.ru)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 23:46:34 MET

"Cezar \"Thanatos\" Matkowski" <gorgiasz_at_box43.pl> wrote:
> Witam!

> Jako że sprzyrzyło mi się płacenie dość wysokich rachunków za telefon, co
> jest bolączką każdego chyba modemiarza, mam zamiar w najbliższym czasie
> zainstalować sobie jakieś w miarę normalne łacze. Najpierw myślałem o SDI,
> ale ostatnio wypatrzyłem w ofercie tepsy usługę Neostrada. I tu dochodzimy
> do sedna - czy ktoś z Was miał już z nią jakieś doświadczenia? Bo z wierzchu
> wygląda całkiem sympatycznie - 256 kbps down/64 up, dynamiczny IP, kosztuje
> to 270 złociszy miesięcznie. Tak więc prędkość teoretycznie dwukrotnie
> [...]

Mam jedna maszyne do wgladu na neostradzie 256kbps i musze powiedziec ze
nocami leci calkiem znoscie do 25 kb max. Przy odpowiednich zabiegach mozna
jak najdluzej utrzymac stale ip na neostradzie. denerwujace jest to
logowanie ale przy odpowiednich zabiegach tez mozna o nim zapomniec.

Pozdrawiam

--
   :: Bartek Duda :: mail:bede_at_flashmaster.ru  ::
   : url: http://bede.flashmaster.ru  Irc: bede :