Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 17:59:32 MET

Marek Michalkiewicz wrote:

> Biedna TPSA, do wszystkich doplaca - tylko nie wiadomo skad bierze ;)

pewnie nie doplaca bo ilosc zagranicznych MB jest nizsza od potrzebnej, ale jesli chce
znacznie poprawic jakosc bez podniesienia cen to powinna wprowadzic limity. sytuacja
wyglada tak, ze 20% klientow zajmuje 80% dostepnego pasma... czemu te 80% 'zciagajacych
mniej' mialoby za nich placic??

> Historia troche sie powtarza? Tylko teraz jakos nowej konkurencji
> niestety nie widac... :(

i kto wedlug Ciebie jest winny?

> Mimo wszystko mam nadzieje, ze to tylko plotki, a limity jednak nie
> zostana wprowadzone

ja mam nadzieje, ze zostana

> Marek

pozdrawiam,