Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: K.K (krzychu2000_at_poland.com)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 00:55:18 MET

Użytkownik "Marcin Krakowiak" <m.krakowiak_at_fiber.net.pl> napisał w
wiadomości news:3C1772CF.21A18432_at_fiber.net.pl...
> Marek Michalkiewicz wrote:

> pewnie nie doplaca bo ilosc zagranicznych MB jest nizsza od potrzebnej,
ale jesli chce
> znacznie poprawic jakosc bez podniesienia cen to powinna wprowadzic
limity. sytuacja
> wyglada tak, ze 20% klientow zajmuje 80% dostepnego pasma... czemu te 80%
'zciagajacych
> mniej' mialoby za nich placic??

Tylko dlaczego zagranicą mają 10 razy szybsze łącza w tej samej cenie? Do
nich tez ichnie ISP muszą dopłacać? Na co mi stały dostęp do internetu
jezeli nie moge sciągnąć tego co chce, nawet tych mp3? Zrobicie z tej
Polski cholerny czarnogród z takim mysleniem i mam w ..pie wasze
"ekonomiczne" argumenta bo i tak to stek bzdur pereelowkiego myslenia.