Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Thu 13 Dec 2001 - 16:52:00 MET

Marcin Krakowiak <m.krakowiak_at_fiber.net.pl> wrote:
> Marek Michalkiewicz wrote:

> wyglada tak, ze 20% klientow zajmuje 80% dostepnego pasma... czemu te 80% 'zciagajacych
> mniej' mialoby za nich placic??

Czy ruch po Polsce bedzie inaczej taryfikowany niz po swiecie? Czy moj
komputer bedzie odporny na taryfikowanie ruchu ktorego nie wywolalem? Wez
pod uwage, ze TPSA to niestety tylko TPSA i nawet jesli cos zrobia to zrobia
to w sposob wolajacy o pomste do nieba.

> i kto wedlug Ciebie jest winny?

TPSA, to chyba oczywiste. Skoro utrudnia zycie uzytkownikom, na dokladke w
sposob nieprzemyslany, nie potrafi przyznac sie do bledu a zmiany wprowadza
z zaskoczenia (niedawa wpadka z kartami tel. chociazby) to gdzie dalej
szukac winy? W pogodzie?

> ja mam nadzieje, ze zostana

Tez jestem za limitami - tak tragicznej jakosci lacza jakie ma TPSA nie
nadaja sie do sciagania masywnych plikow przez szarych userow - tylko, ze
ide o zaklad ze warunki w jakich te limity zostana wprowadzone wyleja
dziecko z kapiela. Bo to jest dla tepsy niestety typowe.

> pozdrawiam,
> Marin Krakowiak
> http://www.fiber.net.pl

Z powazaniem