Re: Zaslyszane w 0800102102

Autor: Kamil Andruszkiewicz (kamil_at_kuzniki.eu.org)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 14:33:46 MET

Użytkownik "Roman Skula" <roman_at_skula.pl> napisał w wiadomości

> ale:
>
> § 8
> TP S.A. zobowiązuje się do świadczenia usługi SDI w zakresie i
> na warunkach określonych w Regulaminie i Umowie.
>
> Moze mam jakies wypaczone podejscie, ale zmiana regulaminu - to nie
zmiana warunkow technicznych i handlowych, a ..."prawnych" ?

> a tak OT...:
> Teoretycznie mozna by zebrac duza ilosc uzytkownikow SDI i jakos tam
probowac sprzeciwiac sie tpsa, ale... chcialem zauwazyc, ze chyba
zdecydowana wiekszosc uzytkownikow, ktorym te zmiany sie nie spodobaja, to
"admini" malych sieci osiedlowych,
> itp. Jak wiemy, to jest niezgodne z regulaminem...

Jest nie zgodne ale w przypadku neostrady, a SDI jest legalne jesli Twoja
siec jest legalna.

> IMHO zamiast sie uzalac nalezy wstrzymac wszystkie zakupy SDI
(doradzic znajomym aby tego nie kupowali, a poczekali - tak jak ja
doradzilem) i jesli cala ta impreza okaze sie prawda ocenic dalsza
uzytecznosc SDI. W najgorszym wypadku, tak jak np.
> u mnie, jesli faktycznie IP zacznie byc przydzielany dynamicznie trzeba po
prostu zmienic operatora. Wiem, ze sa miejsca, gdzie jest dostep tylko do
tpsa, ale...