Re: Zaslyszane w 0800102102

Autor: Kraju (kraju_at_no-spam.lnet.int.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 23:17:31 MET

Barth3k <9su61b$775$1_at_news.tpi.pl> wrote:

> Masz wpisane w umowie stale ip ... no i co z tego ?
> Daza ci wybor albo sie zgadzasz na nowa umowe (z dyn. ip) albo pa pa :>

No i o nic innego mi nie chodzi. Wydaje mi się, że wtedy mogę rozwiązać umowę
i wnioskować o zwrot opłaty instalacyjnej, bo taka zmiana umowy jaką by mi
zaproponowali kłóci się z podstawowym charakterem usługi za którą zapłaciłem
i zawarłem umowę (co prawda o prawie nie mam pojęcia, to czysta, chłopska
logika ;). W moim odczuciu to jest tak jakbym zawarł umowę, że wykonam dom z
drewna i w trakcie realizacji, chciałbym to zmienić na ziemiankę ;) Logiczne,
że klient mógłby ode mnie zażądąć zwrotu poniesionego przez niego wkładu
(zadatku na dom drewniany), a renegocjacja umowy nie byłaby możliwa.

Bo ja sobie osobiścice SDI z dynamicznym IP i logowaniem przez strony
WWW nawet nie próbuję (i nie chcę probować) wyobrażić:) Mimo wszystko
fakt jest jeden, do renegocjacji umowy musiałoby dojść i to z wniosku TPSA.

Może ktoś zająłby jakieś poparte wiedzą prawną stanowisko, bo u mnie to
czyste spekulacje? :)

--
[ Pozdrawiam ]
[ Jakub "Kraju" Krajewski | kraju_at_no-spam.lnet.int.pl | UIN#15671406 ]