Re: Zaslyszane w 0800102102

Autor: Roman Skula (roman_at_skula.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 01:51:59 MET

"Mirosław Głaz" wrote:

> Zresztą u źródła najlepiej : http://www.tpsa.pl/sdi/regulamin.php?menu=i
>
> § 4
> TP S.A. na podstawie Regulaminu i Umowy, zawieranej po spełnieniu warunków
> określonych w Regulaminie zapewnia:
> stały dostęp do Internetu za pośrednictwem analogowej linii telefonicznej z
> możliwością jednoczesnego korzystania z usługi telefonicznej,
> statycznie przydzielany jeden unikatowy adres IP,
> terminal SDI.
>
> [MG] - co za problem zmienić zob. par 47
>
> § 47
> [...]

ale:

§ 8
TP S.A. zobowiązuje się do świadczenia usługi SDI w zakresie i
na warunkach określonych w Regulaminie i Umowie.

    Moze mam jakies wypaczone podejscie, ale zmiana regulaminu - to nie zmiana warunkow technicznych i handlowych, a ..."prawnych" ?

a tak OT...:
    Teoretycznie mozna by zebrac duza ilosc uzytkownikow SDI i jakos tam probowac sprzeciwiac sie tpsa, ale... chcialem zauwazyc, ze chyba zdecydowana wiekszosc uzytkownikow, ktorym te zmiany sie nie spodobaja, to "admini" malych sieci osiedlowych,
itp. Jak wiemy, to jest niezgodne z regulaminem... i dalej wszystko oczywiste.
    IMHO zamiast sie uzalac nalezy wstrzymac wszystkie zakupy SDI (doradzic znajomym aby tego nie kupowali, a poczekali - tak jak ja doradzilem) i jesli cala ta impreza okaze sie prawda ocenic dalsza uzytecznosc SDI. W najgorszym wypadku, tak jak np.
u mnie, jesli faktycznie IP zacznie byc przydzielany dynamicznie trzeba po prostu zmienic operatora. Wiem, ze sa miejsca, gdzie jest dostep tylko do tpsa, ale...

--
"A promise kept is one less promise made"
    Roman Skula