Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 14:33:00 MET
On Mon, 19 Nov 2001, obi wrote:
> p.i.p nie jest helpdeskiem zadnego dostawcy, jesli komus "nie dziala
> internet" to, IMHO powinien sie najpierw zwrocic do swojego ISP.
> Zwlaszcza jesli zalezy mu na szybkiej i konkretnej pomocy.
Oczywiscie. Wszyscy doskonale wiedza, jak dziala to w wielu przypadkach -
helpdeski u wielu ISP dzialaja na zasadzie "prosze sprawdzic, czy komputer
jest wlaczony" lub "mamy problem z code red", jesli w ogole da sie do nich
dodzwonic. PIP pozwala zorientowac sie, jak rozlegly jest dany problem
(moze faktycznie to user cos schrzanil, moze sieci nie ma pol Polski; moze
provider oglosil to gdzies, moze nie, moze komus sie udalo do nich
dodzwonic), czy ktos inny ma doswiadczenia z obslugiwaniem tego typu
problemow (np. zna bardziej bezposredni kontakt do bardziej kompetentnych
osob).
Jesli uwazasz, ze polip nie sluzy do tego typu dyskusji, czy moglbys
opisac, czym Twoim zdaniem sluzy? "Problemy polskiego internetu" to
naprawde nie wspomniane juz wczesniej ogolne biadolenie, ze jest zle, i ze
panuje okrutny monopol (lub, zdaniem innych, nie panuje). Przynajmniej tak
to odbieram - w innym wypadku, pregierz powinien byc wiecej niz
wystarczajacy.
-- _____________________________________________________ Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security] [http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};: =-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-= http://lcamtuf.coredump.cx/photo/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:08:19 MET DST