Re: Zweryfikowane - Zaslyszane w 0800102102

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 12:43:28 MET

On Sat, 17 Nov 2001 11:01:30 +0000 (UTC), "Jasiu"
<jasiu_at_internetix.pl> wrote:

>Drodzy koledzy, niestety mam informację z dość wysokiego szczebla TP
>(nazwiska zostawie do wiadomości redakcji :))))) )i rzeczywiście szykują się
>zmiany w dostępie do inetu poprzez TP (wszystkie powinny byc wprowadzone do
>31.12.01):
>1. Dynamiczny IP oraz limit transferu dla SDI. Wszystkim dotychczasowym
>klientom wymówią aktualne umowy ze względu na zmianę warunków technicznych
>dostarczanych usług z 3 m-cznym terminem wypowiedzenia i zaproponują
>podpisanie nowej.
Czy w cene bedzie wliczony brak routingu ? Brak polaczenia z sieciami
z poza Polpak-T, itp ?
Po za tym to lekka bzdura, jak zrobia cos takiego to chyba jednak
zdecyduje sie na wynajecie prawnika (mam znajomego) i poprocesuje sie
z nimi o te 1k PLN (fakt ze pewnie co najmniej 30% wezmie prawnik, ale
nie bede karmic zlodziei z tepsy.).
>2. Autoryzowany dostęp przez 0202xxx
To ja juz wole netie, dziala tak samo slabo, ale przynajmniej nie bede
placic chamom ... po za tym z tego co wiem abonament Netia ma mniejszy
... jak przeniose sobie od nich 2 telefony to moze ich zaboli ? ;))

>Ponadto w późniejszym terminie planuje się, w miastach gdzie jest teraz
>neostrada, wymianę na ADSL z neostrady (skonfigurowane na 128kb/s w obie
>strony). Ponoć koszt uruchomienia ADSL jest tańszy o 50% od His-a. Natomiast
>aktualne półki HIS-a wraz z modemami przenieść w inne rejony kraju gdzie nie
>planuje się wprowadzenia Neostrady.
No to u mnie nie ma neostrady i chyba nie bedzie. Po za tym 2 tygodnie
temu TPsa zrobila modermizacje polki HIS z 16-terminalowej na
200-terminalowa, wiec IMHO bezsensem byloby jakby zaraz zmienilo to na
nie wiadomo co za niewiadomo ile $$$.

>Tłumaczenia TP:
>1. Wprowadzenie segmentacji usług: neostrada i sdi - dostęp do inetu dla
>rynku mieszkaniowego i soho, polpak-T - dostęp do inetu oraz możliwość
>świadczenia usług serwerowych dla rynku firm średnich i dużych :))))))
>Podział ten jest zgodny z zasadami świadczenia usług na rynku francuskim
>przez FT.
Tia ... rozumiem ze ograniczenie transferu i dynamiczne IP pomagaja w
sprzedazy tak cienkiego produktu jakim i tak jest SDI ? Gratuluje
myslenia. We Francji (jak ktos kiedys pisal na Polipie) FT korzysta z
monopolu i wymusza na innych providerach limity predkosci lacz ...
komuna wraca ?

>2. Poprawa obsługi posprzedażnej :)))))))))
A co to ?

>A tak przy okazji to kablówki nie dają również dynamicznego IP?
Zalezy ktore, w wiekszosci jest mozliwosc kupienia publicznego IP w
cene od 10 do 70 PLN/mc.

Jak czytam te informacje to wydaja mi sie straszne bzdurne. Tak
drastyczna zmiana w umowie dotyczacej SDI to jakby sprzedac komus
telefon i potem powiedziec ze moze dzwonic tylko do Cioci Halinki i to
miedzy 3:15 a 3:17 w nocy. Takie cos nie przejdzie, ale zobaczymy.
Trzeba bedzie poczytac umowe jaka teraz mam i jaka (o ile wogole)
przyjdzie ... ale te pomysly sa tak poronione, ze wydaja sie fikcyjne.
Ale coz glupich nie sieja, niestety mam nieprzyjemnosc mieszkac w
miescie gdzie jest tylko TPsa, ale w wiekszych miastach MANy nie
powinny narzekac na przyrost ilosci klientow jesli TPsa zrealizuje
swoje wspaniale pomysly. W Lublinie ostatnio duzo prywatnych i lekko
komercyjnych sieci blokowych przenioslo sie z Polpaka na Lubman ...

Po za tym tego typu informacje pojawiaja sie od jakiegos roku, mam
nadzieje ze sa wyssane z palca, ale jak nie to ... bye bye telesuko.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com