Re: Zweryfikowane - Zaslyszane w 0800102102

Autor: ADi (ads_at_irc.pila.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 01:52:04 MET

> Jak czytam te informacje to wydaja mi sie straszne bzdurne. Tak
> drastyczna zmiana w umowie dotyczacej SDI to jakby sprzedac komus
> telefon i potem powiedziec ze moze dzwonic tylko do Cioci Halinki i to
> miedzy 3:15 a 3:17 w nocy. Takie cos nie przejdzie, ale zobaczymy.

  Zgadzam sie, to jest diametralna zmiana formy swiadczenia uslugi. W
podpisywanej "Umowie Na Swiadczenie Uslugi SDI przez TP S.A" w drugim
paragrafie jest wyraznie zaznaczone ze abonent uzyskuje ADRES IP.
...No i dlatego wlasnie Tepsa, tak jak tu ktos napisal, wymowi wszystkim
dotychczasowe umowy. O ile okaze sie to prawda, to mnie juz na
podpisanie nowej w takiej formie o ktorej tu slysze nie namowia.

    Co do pieniedzy, to coz.. nie wiem czy nawet dobry prawnik cos tu
poradzi, przy tak skonstruowanej umowie. ("... TPSA zastrzega sobie
prawo do zmiany warunkow technicznych swiadczonej uslugi...").

--
Pozdrawiam,
ADi.