Re: Zweryfikowane - Zaslyszane w 0800102102

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 14:42:20 MET

Dentarg <dentarg_at_freebsd.lublin.pl> wrote:

> Zalezy ktore, w wiekszosci jest mozliwosc kupienia publicznego IP w
> cene od 10 do 70 PLN/mc.

W kwesti formalnej: to, że IP może się zmieniać nie oznacza jeszcze, że
musi być niepubliczne. W Chello mam publiczne, (wolno)zmienne[*] IP.

Powiedziałbym "rotfl", gdyby pomysł tepsy z formularzykami nie był aż tak
żałosny... Tepsa wymyśliła poprostu bilety miesięczne które trzeba
potwierdzać w kiosku przed każdą przejażdżką autobusem :-\

DS

[*] w jednym z serwisów typu "dynIP" wpisałem je dawniej niż dwa miesiące
temu i cały czas działa bez najmniejszej interwencji z mojej strony...

--
[Q][W][E]  Klawiature mnie wyrwał - moje narzędzie pracy!  [I][O][P]
[A][S][D]            http://www.dago.pmp.com.pl            [J][K][L]