Re: Zweryfikowane - Zaslyszane w 0800102102

Autor: Jasiu (jasiu_at_internetix.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 12:01:30 MET

Drodzy koledzy, niestety mam informację z dość wysokiego szczebla TP
(nazwiska zostawie do wiadomości redakcji :))))) )i rzeczywiście szykują się
zmiany w dostępie do inetu poprzez TP (wszystkie powinny byc wprowadzone do
31.12.01):
1. Dynamiczny IP oraz limit transferu dla SDI. Wszystkim dotychczasowym
klientom wymówią aktualne umowy ze względu na zmianę warunków technicznych
dostarczanych usług z 3 m-cznym terminem wypowiedzenia i zaproponują
podpisanie nowej.
2. Autoryzowany dostęp przez 0202xxx
3. Abonamentowy dostęp do inetu dla POTS i ISDN (ale to już jest)
4. Uruchomienie AO/DI.

Ponadto w późniejszym terminie planuje się, w miastach gdzie jest teraz
neostrada, wymianę na ADSL z neostrady (skonfigurowane na 128kb/s w obie
strony). Ponoć koszt uruchomienia ADSL jest tańszy o 50% od His-a. Natomiast
aktualne półki HIS-a wraz z modemami przenieść w inne rejony kraju gdzie nie
planuje się wprowadzenia Neostrady.

Tłumaczenia TP:
1. Wprowadzenie segmentacji usług: neostrada i sdi - dostęp do inetu dla
rynku mieszkaniowego i soho, polpak-T - dostęp do inetu oraz możliwość
świadczenia usług serwerowych dla rynku firm średnich i dużych :))))))
Podział ten jest zgodny z zasadami świadczenia usług na rynku francuskim
przez FT.
2. Poprawa obsługi posprzedażnej :)))))))))
3. Było coś jeszcze ale już nie pamiętam. Myślę, że i tak starczy.

A tak przy okazji to kablówki nie dają również dynamicznego IP?

++@Jasiu