sdi---pomocy!!!!!!!

Autor: ix1 (ix1_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 13:35:00 MET

Mam SDI od sierpnia. Mam problem gdyż [przunajmniej raz w miesiącu ok 15
każdego miesiąca przez następne 7 dni sdi niedziała !!!!!! Niemiła obsługa
mówi że niewiedzą co jest przyczyną i że tonapewno nic u nich..... Po
długich wojnach zdobyłem komórkę do pana Adama Z. który podobno tym zarządza
( użyli nazwy administrator.....)
Jego telefon nigdy nie jest włączony tylko słysze "zostaw wiadomość ......
"o czym otrzymuje "abonent w tej chwili nie może przyjąć żadnej
wiadomości...... " Technicy byli i umnie w domu i na dole przy kablach
(mieszkam w Warszawie na Ursynowie) i mówią że wszystko jest ok i proszą o
kontakt z polpakiem znaczy tą infolinią 0-800....... ale tam mówią że to
wina na centrali i inne duperele. Wybrałem się na centrale i tam stara
babcia odpowiedziała że ona się na tym niezna i odesłała mnie do pana Adama
Z. i tu się kółko zamyka.

Moje pytanie czy ktoś miał podobny problem i czy jest na to rozwiązanie