Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:32:26 MET DST

Scream <scream_at_pro.onet.pl> wrote:
> posiadasz lacze stale. Dialer wykrywa czy uzytkownik ma lacze stale czy
> modem i w zaleznosci od tego uruchamia sie odpowiednia wersja.
E tam. Mam łącze stałe na które mam ustawiony routing i modem. Dialer pytał mnie o numer
dostępu do linii zewnętrznej....

> Wersja dla tych, co nie maja modemow, nie musi zawierac ceny, bo nie jest wykonywane
> zadne polaczenie telefoniczne (niby jak, przez modem?). Uruchomila ci sie
> druga wersja - dostep do strony mozesz uzyskac wysylajac SMSa.
A gdzie jest cena SMS'a i ile wynosi?

Ale wracając do samego serwisu:

"Nie badz frajer i sprawdz je wszystkie [linki] a na pewno twuj fiut bedzie zadowolony!!!!"
Jestem frajer. M*u*j fiut będzie niezadowolony. Sprawdziłem tylko jeden link.
Jeden z pierwszych pod napisem: "Dzisiejsze galerie .My nie oszukujemy!!!"... i _oczywiście_
nie otworzyła mi się strona, na której (jak mi uczciwie obiecano) mógłbym "zagrać w partyjkę
bilarda moim długim kijem", ale kolejne okienko z koszmarną ilością linków prowadzących
do jednej strony....z której to oczywiście mogłem ściągnąć PINK DIALER!

I nie mów mi, że to dlatego, że nie przyjmuje cookies i mam wyłączony JavaScript i Activexy.

Ale wracając do Pink Dialera... z http://www.pinkdialer.pl/0700.html:
"Webmaster korzystający z wersji dialera łączącego do naszej strony dostaje stawkę :
 0,80 zł + VAT netto za każdą wygenerowaną minute jeżeli rozliczenia są na faktury.
 0,80 zł. brutto minus podatek dochodowy w przypadku rozliczeń na umowy o dzieło."

Panowie webmasterzy, ktoś was nieźle (nomen omen) dyma! 4.88 versus 0.80....
(z tymi stopami reklamacji to zupełnie inaczej niż wam mówią....)

Swoją drogą zastanawiam się o jakie dzieło są to umowy i co na to urząd podatkowy......

"Życzymy wielu darmowych orgazmów..." - nie wątpie (to z dziewica.pl).....

Poncki
PS. Nie mam nic przeciwko erotyce czy jak tego nie nazwać. Jestem przeciwny naciągactwu, oszukiwaniu.